Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:hv-8679" >
Crossing borders by...
Crossing borders by the use of digital tools in classrooms representing different socioeconomic backgrounds
-
- Andersson, Peter, 1974 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för svenska språket,Department of Swedish
-
- Cederlund, Katarina, 1968- (författare)
- Högskolan Väst,Avd för utbildningsvetenskap och språk
-
- Lyngfelt, Anna, 1965 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för svenska språket,Department of Swedish
-
visa fler...
-
- Sofkova Hashemi, Sylvana, 1969- (författare)
- Högskolan Väst,Avd för utbildningsvetenskap och språk,BUV
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2015
- 2015
- Engelska.
-
Ingår i: <em>NERASymposium: “Situating literacies in educational settings”</em>, 4-6 March 2015, Gothenburg.
- Relaterad länk:
-
http://ips.gu.se/ENG...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Systemvetenskap, informationssystem och informatik med samhällsvetenskaplig inriktning (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Information Systems, Social aspects (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Barn- och ungdomsvetenskap
- Child and Youth studies
- Utbildningsvetenskap
- Educational science
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)