SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-10062"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-10062" > Mapping the "Roots"...

Mapping the "Roots" of the Consumer's Image-in-use of Companies

Edvardsson, Bo (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Rindell, Anne (författare)
Strandvik, Tore (författare)
 (creator_code:org_t)
2010
2010
Engelska.
Ingår i: Journal of Product & Brand Management. - 1061-0421. ; 19:6, s. 423-431
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Företagsekonomi
Business Administration

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Edvardsson, Bo
Rindell, Anne
Strandvik, Tore
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Journal of Produ ...
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy