Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-10901" >
The service excelle...
The service excellence and innovation model: lessons from IKEA and other service frontiers
-
- Edvardsson, Bo (författare)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
-
- Enquist, Bo (författare)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
-
(creator_code:org_t)
- Routledge, 2011
- 2011
- Engelska.
-
Ingår i: Total Quality Management and Business Excellence. - : Routledge. - 1478-3363 .- 1478-3371. ; 22:5, s. 535-551
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Psykologi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Psychology (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Arbetslivsstudier (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Work Sciences (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Filosofi, etik och religion -- Religionsvetenskap (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Philosophy, Ethics and Religion -- Religious Studies (hsv//eng)
Nyckelord
- Företagsekonomi
- Business Administration
- Psykologi
- Psychology
- Working Life Science
- Arbetsvetenskap
- Religious Studies and Theology
- Religionsvetenskap
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas