SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-22997"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-22997" > Relationsmarknadsfö...

Relationsmarknadsföring - synsätt, strategi eller verktyg?

Edvardsson, Bo (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Gottfridsson, Patrik (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
 (creator_code:org_t)
1999
1999
Svenska.
Ingår i: Ekonomiska samfundets tidskrift. - 0013-3183 .- 2323-1378. ; :3, s. 117-127-
  • Tidskriftsartikel (populärvet., debatt m.m.)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Företagsekonomi
Business Administration

Publikations- och innehållstyp

pop (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Edvardsson, Bo
Gottfridsson, Pa ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Ekonomiska samfu ...
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy