SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24507"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24507" > The Impact of Quali...

The Impact of Quality Practices on Customer Satisfaction and Business Results: Product versus Service Organizations

Witell, Lars (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Johnson, Michael D. (författare)
Gustafsson, Anders (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi
 (creator_code:org_t)
2001
2001
Engelska.
Ingår i: Journal of Quality, Management, vol. 6, No. 1, p. 5-27.
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Business Administration
Företagsekonomi

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Witell, Lars
Johnson, Michael ...
Gustafsson, Ande ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Karlstads universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy