SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24986"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-24986" > Towards a Total Ser...

Towards a Total Service Quality Concept : A theoretical Model and some empirical Findings

Edvardsson, Bo (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för företagsekonomi,SAMOT
Gustavsson, BO (författare)
Larsson, Patrik (författare)
Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning,Avdelningen för arbetsvetenskap,SAMOT
visa fler...
Jönsson, M (författare)
visa färre...
 (creator_code:org_t)
1995
1995
Engelska.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Annan samhällsvetenskap -- Arbetslivsstudier (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Other Social Sciences -- Work Sciences (hsv//eng)

Nyckelord

Företagsekonomi
Business Administration
Working Life Science
Arbetsvetenskap

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy