Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kau-73356" >
Service teams and u...
Service teams and understanding of customer value creation
-
- Glaa, Besma (författare)
- Linköpings universitet,Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning (from 2013),Handelshögskolan (from 2013),Företagsekonomi,Tekniska fakulteten,Karlstad University, Sweden
-
- Kristensson, Per (författare)
- Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning (from 2013),Institutionen för sociala och psykologiska studier (from 2013),Karlstad University, Sweden
-
- Witell, Lars, 1972- (författare)
- Linköpings universitet,Karlstads universitet,Centrum för tjänsteforskning (from 2013),Handelshögskolan (from 2013),Linköping University, Sweden,Företagsekonomi,Filosofiska fakulteten,Karlstad University, Sweden
-
(creator_code:org_t)
- 2019-03-07
- 2019
- Engelska.
-
Ingår i: Service Innovation for Sustainable Business. - Singapore : World Scientific. - 9789813273382 - 9789813273375 ; , s. 117-133
- Relaterad länk:
-
https://libris.kb.se...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://doi.org/10.1...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The following sections are included: Introduction Service Innovation as a Change in the Customer Value Creation Process What is a Service Team? Different Configurations of Service Teams Service Teams and Their Understanding of Customer Value Creation Conclusion References
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Business Administration
- Företagsekonomi
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas