SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:konstfack-4840"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:konstfack-4840" > Att erkänna och urs...

Att erkänna och urskilja : Ett designorienterat multimodalt fokus på barns meningsskapande

Lindstrand, Fredrik, 1973- (författare)
Högskolan i Gävle,Didaktik,Ämnesgruppen Didaktik, Early Childhood Education (ECE) samt Induction
 (creator_code:org_t)
1
Trondheim : Tapir Akademisk Forlag, 2011
2011
Svenska.
Ingår i: Teks og tegn. - Trondheim : Tapir Akademisk Forlag. - 9788251928427 ; , s. 51-62
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)

Nyckelord

Multimodalitet
designteori
meningsskapande
lärande

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Lindstrand, Fred ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Didaktik
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Lärande
Artiklar i publikationen
Teks og tegn
Av lärosätet
Konstfack
Högskolan i Gävle

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy