Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-129029" >
Semantic Space Mode...
-
Karlgren, JussiKTH,Teoretisk datalogi, TCS
(författare)
Semantic Space Models for Profiling Reputation of Corporate Entities
- Artikel/kapitelEngelska2013
Förlag, utgivningsår, omfång ...
-
CLEF,2013
-
electronicrdacarrier
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:kth-129029
-
https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-129029URI
Kompletterande språkuppgifter
-
Språk:engelska
-
Sammanfattning på:engelska
Ingår i deldatabas
Klassifikation
-
Ämneskategori:ref swepub-contenttype
-
Ämneskategori:kon swepub-publicationtype
Anmärkningar
-
QC 20140624
-
Gavagai used its commercially available system for the filtering and po-larity tasks in the evaluation campaign for online reputation management systemsat CLEF 2013. The system is built for large scale analysis of streaming text and aspart of the services Gavagai provides, it measures the public attitude visavi targetsof interest. This mechanism — with no adjustment for this specific task — wasused for polarisation and the experiments performed this year was to test a numberof settings for testing how an attitude might be learned from the data rather thangiven by editorial intervention.
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Ericsson, Linus
(författare)
-
KTHTeoretisk datalogi, TCS
(creator_code:org_t)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:CLEF 2013 Evaluation Labs and Workshop: CLEF
Internetlänk