Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-219837" >
Identifying, develo...
Identifying, developing and grading “soft skills” in design and technology education : A methodological approach
-
- Seery, Niall (författare)
- Athlone Institute of Technology, Ireland
-
Canty, Donal (författare)
-
O'Connor, Adrian (författare)
-
visa fler...
-
- Buckley, Jeffrey, 1992- (författare)
- University of Limerick, Ireland
-
- Doyle, Andrew (författare)
- KTH
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: Proceedings of the 32nd Pupils’ Attitude Towards Technology (PATT) Conference, At Utrecht, Netherlands.
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)