Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-25190" >
City Marketing :
City Marketing : the role of the citizens
-
- Olsson, Krister, 1961- (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,KTH,Urbana och regionala studier,Institutionen för kulturvård,Department of Conservation
-
- Berglund, Elin (författare)
- KTH,Urbana och regionala studier
-
(creator_code:org_t)
- Farnham, Surrey : Ashgate, 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: Place Reinventions. - Farnham, Surrey : Ashgate. - 9780754674757 ; , s. 127-144
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences (hsv//eng)
- TEKNIK OCH TEKNOLOGIER -- Samhällsbyggnadsteknik -- Miljöanalys och bygginformationsteknik (hsv//swe)
- ENGINEERING AND TECHNOLOGY -- Civil Engineering -- Environmental Analysis and Construction Information Technology (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Social och ekonomisk geografi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Social and Economic Geography (hsv//eng)
- TEKNIK OCH TEKNOLOGIER -- Samhällsbyggnadsteknik -- Annan samhällsbyggnadsteknik (hsv//swe)
- ENGINEERING AND TECHNOLOGY -- Civil Engineering -- Other Civil Engineering (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Social och ekonomisk geografi -- Kulturgeografi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Social and Economic Geography -- Human Geography (hsv//eng)
Nyckelord
- SOCIAL SCIENCES
- SAMHÄLLSVETENSKAP
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas