SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-3267"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:kth-3267" > Strategies for enha...

Strategies for enhancing consumer interaction in electronic retailing

Persson, Christian, 1960- (författare)
KTH,Numerisk analys och datalogi, NADA,Kungliga Tekniska högskolan
Enlund, Nils (preses)
KTH
Krokan, Arne (opponent)
NTNU
 (creator_code:org_t)
ISBN 9172831944
Stockholm : Numerisk analys och datalogi, 2001
Engelska vii, 53 s.
Serie: Trita-NA, 0348-2952 ; 0135
  • Doktorsavhandling (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

NATURVETENSKAP  -- Data- och informationsvetenskap -- Medieteknik (hsv//swe)
NATURAL SCIENCES  -- Computer and Information Sciences -- Media and Communication Technology (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Mänsklig interaktion med IKT (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Human Aspects of ICT (hsv//eng)

Nyckelord

e-commerce
consumers
interaction
autonomous agents
personalization
hypermedia interface
broadband
multi-channel retailing.

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
dok (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy