SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-106544"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-106544" > Gamification :

Gamification : a promising avenue for education: the minecraft ecology case

Westelius, Alf (författare)
Linköpings universitet,Ekonomiska informationssystem,Tekniska högskolan
 (creator_code:org_t)
The Department of Business Studies, Uppsala University, 2013
2013
Engelska.
Ingår i: Mercury. - : The Department of Business Studies, Uppsala University. - 2001-3272. ; 2:3, s. 34-39
  • Tidskriftsartikel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Ecology
education
gamification
training
competence

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

  • Mercury (Sök värdpublikationen i LIBRIS)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Westelius, Alf
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Mercury
Av lärosätet
Linköpings universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy