Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-139950" >
Att vara lärare och...
Att vara lärare och forskare i Learning study
-
- Thorsten, Anja, 1974- (författare)
- Linköpings universitet,Pedagogik och didaktik,Utbildningsvetenskap
-
- Johansson, Patrik (författare)
- Stockholms universitet, Institutionen för de humanistiska och samhällsvetenskapliga ämnenas didaktik, Department of Humanities and Social Sciences Education
-
(creator_code:org_t)
- Malmö : Gleerups Utbildning AB, 2017
- 2017
- Svenska.
-
Ingår i: Undervisningsutvecklande forskning. - Malmö : Gleerups Utbildning AB. - 9789140695888 ; , s. 31-42
- Relaterad länk:
-
http://libris.kb.se/...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Komptensutveckling för lärare är viktigt och Learning study används ibland för detta syfte, men det är också viktigt att lärare blir delaktiga i undervisningsforskningen. I det här kapitlet diskuteras vad det innebär att vara forskande lärare i Learning study.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Nyckelord
- Lärare
- Utbildningsvetenskap
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas