Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-193951" >
Ease of Language Un...
Ease of Language Undestanding in deaf and hard of hearing children : Sign language and reading
-
- Rudner, Mary, 1958- (författare)
- Linköpings universitet,Psykologi,Filosofiska fakulteten
-
- Heimann, Mikael, 1951- (författare)
- Linköpings universitet,Psykologi,Filosofiska fakulteten
-
- Holmer, Emil, 1983- (författare)
- Linköpings universitet,Filosofiska fakulteten,Avdelningen för funktionsnedsättning och samhälle
-
(creator_code:org_t)
- 1
- Salamanca : Ediciones Universidad de Salamanca, 2022
- 2022
- Engelska.
-
Ingår i: Tendencias actuales en la investigación en lenguaje escrito y sordera. - Salamanca : Ediciones Universidad de Salamanca. - 9788413117607 ; , s. 87-101
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- This is an empirical study, preceded by a corresponding review of the state of the art, to demonstrate that, as suggested by the notion of multimodal language processing in the ELU model, an intervention basedon training the connection between sign language and reading can be a very useful method to improve word reading among children who are def or hard of hearing who know sign language.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Psykologi -- Psykologi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Psychology -- Psychology (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas