Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:liu-24336" >
Preliminary results...
Preliminary results from a longitudinal preschool twin study of early reading development
-
- Byrne, Brian (författare)
- Department of Psychology University of New England
-
- Delaland, Cara (författare)
- Department of Psychology University of New England
-
- Fielding-Barnsley, Ruth (författare)
- Department of Psychology University of New England
-
visa fler...
-
- Quain, Peter (författare)
- Department of Psychology University of New England
-
- Samuelsson, Stefan, 1964- (författare)
- Linköpings universitet,Filosofiska fakulteten,Avdelningen för pedagogik i utbildning och skola, PiUS
-
- Hoien, Torleiv (författare)
- Dysleksistiftelsen i Stavanger
-
- Corley, Robin (författare)
- Institute for Behavioral Genetics Colorado University
-
- DeFries, John. C (författare)
- Institute for Behavioral Genetics Colorado University
-
- Wadsworth, Sally (författare)
- Institute for Behavioral Genetics Colorado university
-
- Willcutt, Eric (författare)
- Department of Psychology Colorado university
-
- Olson, Richard. K (författare)
- Department of Psychology Colorado university
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2002
- 2002
- Engelska.
-
Ingår i: Annals of Dyslexia. - 0736-9387 .- 1934-7243. ; 52, s. 49-73
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Ämnesord
Stäng
Nyckelord
- SOCIAL SCIENCES
- SAMHÄLLSVETENSKAP
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas
- Av författaren/redakt...
-
Byrne, Brian
-
Delaland, Cara
-
Fielding-Barnsle ...
-
Quain, Peter
-
Samuelsson, Stef ...
-
Hoien, Torleiv
-
visa fler...
-
Corley, Robin
-
DeFries, John. C
-
Wadsworth, Sally
-
Willcutt, Eric
-
Olson, Richard. ...
-
visa färre...
- Artiklar i publikationen
-
Annals of Dyslex ...
- Av lärosätet
-
Linköpings universitet