Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-106136" >
Marketing and Devel...
Marketing and Development : The Role of Project Business in African Development
-
- Owusu, Richard A., 1960- (författare)
- Swedish School of Economics and Business Administration, Finland,Global Mind
-
(creator_code:org_t)
- Helsinki : Ekonomiska Samfundet i Finland, 2003
- 2003
- Engelska.
-
Ingår i: Ekonomiska samfundets tidskrift. - Helsinki : Ekonomiska Samfundet i Finland. - 0013-3183 .- 2323-1378. ; :2, s. 117-120
- Relaterad länk:
-
https://lnu.diva-por... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The article summarizes the role of marketing management for economic development. Marketing management is seen as the ability to meet the business survival needs of the firm and meet the needs of the market. Therefore good marketing management has an important role to play in ensuring positive economic development
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Marketing Management
- Economic Development
- Africa
- Business administration
- Företagsekonomi
- Marketing
- Marknadsföring
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas