Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-25626" >
Låt oss kalla det s...
Låt oss kalla det skolkultur : Om betydelsen av normativt försvarbara och meningsaktiverande praktiker för förbättrade skolprestationer
-
- Trondman, Mats, 1955- (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för pedagogik, psykologi och idrottsvetenskap, PPI
-
- Krantz, Sofie (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för samhällsvetenskaper, SV
-
- Petersson, Karina (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för samhällsvetenskaper, SV
-
visa fler...
-
- Barmark, Mimmi (författare)
- Institutionen för sociologi, Lunds universitet
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Stockholm : Centrum för barn- och ungdomsvetenskap, 2012
- 2012
- Svenska.
-
Ingår i: Locus. - Stockholm : Centrum för barn- och ungdomsvetenskap. - 1100-3197. ; :3, s. 6-31
- Relaterad länk:
-
http://www.buv.su.se...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Skolkultur
- meningsaktiverande praktiker
- skolprestationer
- Sociologi – utbildningsvetenskaplig inriktning
- Sociology Education
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
-
Locus
(Sök värdpublikationen i LIBRIS)
Till lärosätets databas