SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-30048"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-30048" > Multi-sensory brand...

Multi-sensory brand-experience : towards a strategic sensorial approach

Rodrigues, Clarinda (författare)
Porto University, Portugal
Hultén, Bertil (författare)
Linnéuniversitetet,Ekonomihögskolan, ELNU
Brito, Carlos (författare)
Porto University, Portugal
 (creator_code:org_t)
2011
2011
Engelska.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Abstract Ämnesord
Stäng  
  • This paper is mainly conceptual in nature. It aims at developing a strategic sensorial brand approach for firms on the basis of three issues: 1) branding as a process of value co-creation, 2) the multi-sensory brand-experience, and 3) sensorial strategies in relation to brand experiences and brand as image.

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)

Nyckelord

Economy
Ekonomi

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy