Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:lnu-32999" >
Social entrepreneur...
Social entrepreneurship : to act as if and make a difference
-
- Bjerke, Björn (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE)
-
- Karlsson, Mathias (författare)
- Linnéuniversitetet,Institutionen för organisation och entreprenörskap (OE),The Bridge - strategic cooperation with IKEA
-
(creator_code:org_t)
- ISBN 1781006970
- Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2013
- Engelska 208 s.
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Innehållsförteckning
Abstract
Recensioner
Ämnesord
Stäng
No table of content available
- This book offers an innovative, theory-driven account of social entrepreneurship that is located in new thinking around the constructs of community and "public" entrepreneurship. Bjerke and Karlsson draw on a wide range of sources to offer useful new insights and analyses of this emerging sector and contribute a variety of useful and challenging new models of the relationship between society, innovation, and politics. All in all, this represents a valuable addition to the growing theoretical literature on social innovation and entrepreneurship.
No review available
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Företagsekonomi
- Business administration
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- bok (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas