Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-28288" >
The strategic agend...
The strategic agenda of corporate Europe : sustainability or not?
-
- Blomgren, Henrik, 1964- (författare)
- KTH,Industriell marknadsföring,Affärsutveckling och Entreprenörskap,Royal Institute of Technology
-
- Sattari, Setayesh (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Luleå Technical University
-
- Peighambari, Kaveh (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi,Luleå Technical University
-
visa fler...
-
- Levihn, Fabian (författare)
- KTH,Industriell ekonomi och organisation (Inst.),Royal Institute of Technology
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- The Academy of Marketing Science, 2011
- 2011
- Engelska.
-
Ingår i: The Sustainable Global Marketplace. - : The Academy of Marketing Science. - 0939783363 ; , s. 307-309
- Relaterad länk:
-
http://www.ams-web.o...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Businesses are entering into a period of transformation, where winners and losers may be separated according to their ability to succeed in a carbon-constrained world. CEO’s vision is vital for accelerating the response to this transformation. We examined CEO letters in order to understand the strategic importance of this issue to CEOs.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Industriell marknadsföring
- Industrial Marketing
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas