Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:ltu-81259" >
Relational Transfor...
Relational Transformation 4.0 : How digitalization and servitization transform industrial relationships
-
- Kamalaldin, Anmar, 1986- (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi
-
- Linde, Lina, 1989- (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi
-
- Sjödin, David, 1983- (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi
-
visa fler...
-
- Parida, Vinit, 1983- (författare)
- Luleå tekniska universitet,Industriell Ekonomi
-
- Oghazi, Pejvak (författare)
- School of Social Sciences, Södertörn University
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Göteborg, Sweden : Stiftelsen IMIT, 2020
- 2020
- Engelska.
-
Ingår i: Management of Innovation & Technology. - Göteborg, Sweden : Stiftelsen IMIT. - 2001-208X. ; juni:2, s. 6-9
- Relaterad länk:
-
http://mgmt.imit.se/...
-
visa fler...
-
https://ltu.diva-por... (primary) (Raw object)
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- To profit from digitalization, industrial relationships shift from transactional product-centric model to relational service-oriented engagement – a trend that is referred to as digital servitization. To transform their relationships, providers and customers should consider four relational components: complementary digitalization capabilities, relation-specific digital assets, digitally enabled knowledge-sharing routines, and partnership governance. This article offers guidance and presents a relational transformation framework for digital servitization.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Industry 4.0
- Digitalization
- Digital Servitization
- Business Model Innovation
- Governance
- Entreprenörskap och innovation
- Entrepreneurship and Innovation
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas