SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:miun-4749"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:miun-4749" > Designing for parti...

Designing for participation in dynamic settings of online education

Hrastinski, Stefan (författare)
Lund University,Lunds universitet,Institutionen för informatik,Ekonomihögskolan,Department of Informatics,Lund University School of Economics and Management, LUSEM
Jaldemark, Jimmy, 1970- (författare)
Mittuniversitetet,Institutionen för utbildningsvetenskap
 (creator_code:org_t)
Haninge : Södertörns Högskola, 2007
2007
Engelska.
Serie: Workshop on Interaction Design in Pedagogical practice, Stockholm
Ingår i: Interaction Design in Pedagogical Practice, 1-2 november 2007, Haninge, Södertörns Högskola, Sverige. - Haninge : Södertörns Högskola.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Systemvetenskap, informationssystem och informatik med samhällsvetenskaplig inriktning (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Media and Communications -- Information Systems, Social aspects (hsv//eng)

Nyckelord

Design
Eduacational settings
Online education
Participation
Transactions
Education
Pedagogik

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hrastinski, Stef ...
Jaldemark, Jimmy ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Medie och kommun ...
och Systemvetenskap ...
Delar i serien
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Mittuniversitetet
Lunds universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy