Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:miun-5861" >
Peer-based interven...
Peer-based intervention och key-stroke logging som hjälpmedel för att stimulera språkinlärning i översättningsundervisningen
-
- Deutschmann, Mats (författare)
- Umeå universitet,Mittuniversitetet,Institutionen för humaniora (-2013),Umeå university, Umeå, Sweden,Institutionen för språkstudier,Engelska
-
- Lindgren, Eva (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för språkstudier
-
- Steinvall, Anders (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för språkstudier
-
visa fler...
-
- Sullivan, Kirk (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för språkstudier
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Växjö : Växjö University Press, 2005
- 2005
- Svenska.
-
Ingår i: Forskning om undervisning i främmande språk. - Växjö : Växjö University Press. - 917636450X ; , s. 65-75
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Artikeln undersöker 'Key-stroke logging' samt 'peer-based intervention' som vertyg för att utveckla översättning som utbildningsmoment
Ämnesord
- HUMANIORA -- Språk och litteratur -- Studier av enskilda språk (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature -- Specific Languages (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Key-stroke logging
- PBI
- Other Germanic languages
- Övriga germanska språk
- Education
- Pedagogik
- Languages and linguistics
- engelska
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas