SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-64997"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-64997" > Institutional leade...

Institutional leaders' perspectives on the contributions of academic developers to institutional and academic formation

Solbrekke, Tone Dyrdal, 1957- (författare)
School of Education, University of Oslo, Oslo, Norway
Fossland, Trine (författare)
Centre for Teaching and Learning, University of Tromsö, Tromsö, Norway
Bergh, Andreas, 1964- (författare)
Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap,Utbildning och Demokrati,Örebro universitet, Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
visa fler...
Sutphen, Molly (författare)
University of North Carolina (Unch-Ch), Chapel Hill, United States
visa färre...
 (creator_code:org_t)
2017
2017
Engelska.
Ingår i: Learning and education– material conditions and consequences.
  • Konferensbidrag (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

Education
Pedagogik

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Solbrekke, Tone ...
Fossland, Trine
Bergh, Andreas, ...
Sutphen, Molly
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Örebro universitet
Uppsala universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy