Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:oru-96452" >
Inclusion Seen Thro...
Inclusion Seen Through The Fabrication Of The Disabled Child In Policy Documents
-
- Bagger, Anette, 1974- (författare)
- Örebro universitet,Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap,Specialpedagogik, Utveckling och Lärande; Utbildning och Demokrati,Örebro University, Örebro, Sweden,Örebro universitet, Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskap
-
- Daniel, Östlund (författare)
- Kristianstad University, Kristianstad, Sweden
-
(creator_code:org_t)
- International Standing Conference for the History of Education (ISCHE), Berlin / School of Humanities, Education and Social Sciences, Örebro University, 2021
- 2021
- Engelska.
-
Ingår i: ISCHE 42 - Looking from Above and Below: Rethinking the Social in the History of Education. - : International Standing Conference for the History of Education (ISCHE), Berlin / School of Humanities, Education and Social Sciences, Örebro University. ; , s. 37-38
- Relaterad länk:
-
https://www.ische.or...
-
visa fler...
-
https://www.ische.or...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- Education
- Pedagogik
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)