Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-42230" >
What about interact...
What about interaction? Networks and brands as integrators within service-dominant logic
-
- Fyrberg, Anna, 1980- (författare)
- Stockholms universitet,Marknadsföring
-
- Jüriado, Rein (författare)
- Södertörns högskola,Institutionen för ekonomi och företagande
-
(creator_code:org_t)
- UK : Emerald, 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: International Journal of Service Industry Management. - UK : Emerald. - 0956-4233 .- 1758-6704 .- 1757-5818 .- 1757-5826. ; 20:4, s. 420-432
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The paper conceptualizes the key actors involved in the co-creation process as Brand Governor, Providers and Customers. In addition, it proposes an advancement of the service brand-relationship-value triangle introduced by Brodie et al. by linking the key processes and actors in the triangle. It is found that the network approach provides a deeper understanding of how actors integrate with one another and how this interaction leads to co-created outcomes that can be translated into value
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Nyckelord
- Business and economics
- Ekonomi
- företagsekonomi
- Business Administration
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas