Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:su-67529" >
Specialpedagogik i ...
Specialpedagogik i skolvardagen : En studie med fokus på framgångsfaktorer i läs- och skrivlärande
-
- Tjernberg, Catharina (författare)
- Stockholms universitet,Specialpedagogiska institutionen
-
(creator_code:org_t)
- Stockholm, 2011
- 2011
- Svenska.
-
Ingår i: Dyslexi. - Stockholm. - 1401-2480. ; 16:4, s. 19-21
- Relaterad länk:
-
https://su.diva-port... (primary) (Raw object)
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- reading and writing education
- dyslexia
- teaching skills
- praxis oriented
- language development
- läs- och skrivutveckling
- läs- och skrivlärande
- framgångsfaktorer
- praxisorienterad
- pedagogisk gestaltning
- läs- och skrivsvårigheter
- handlingsorienterad kunskap
- pedagogisk praktik
- specialpedagogik
- Special Education
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
-
Dyslexi
(Sök värdpublikationen i LIBRIS)
Till lärosätets databas