Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:umu-167928" >
Kognition, kunskaps...
Kognition, kunskapssyn, intresse och motivation i kemi : en jämförelse av elevers utveckling över skolåren 5–10 i Sverige och Tyskland
-
- Winberg, Mikael T., 1963- (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktik,UmSER,DoLiS
-
- Hofverberg, Anders, 1985- (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktik,DoLiS
-
- Lindfors, Maria (författare)
- Umeå universitet,Institutionen för naturvetenskapernas och matematikens didaktik,DOLIS
-
visa fler...
-
- Parchmann, Ilka (författare)
- DoLiS
-
- Bernholt, Andrea (författare)
- DoLiS
-
- Bernholt, Sascha (författare)
- DoLiS
-
- Höft, Lars (författare)
- DoLiS
-
- Blankenburg, Janet (författare)
- DoLiS
-
- Kampa, Nele (författare)
- DoLiS
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- Stockholm : Vetenskapsrådet, 2019
- 2019
- Svenska.
-
Ingår i: Resultatdialog 2019. - Stockholm : Vetenskapsrådet. - 9789188943224 ; , s. 112-116
- Relaterad länk:
-
https://www.vr.se/do...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- kemididaktik
- didactics of chemistry
Publikations- och innehållstyp
- pop (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas