SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-210897"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-210897" > Implementation of T...

Abstract Ämnesord
Stäng  
  • We have been developing T2V (Text-To-Vision) technology which enables to produce CG animation from given script. We have developed the application called 'T2V Player' and have been distributed it as freeware for years. The application works on Windows PC to produce TV-program-like animation from user input text using real-time CG and voice synthesizing technique, etc. In this paper, we introduce the prototype of 'T2V on UNITY' which has been developed from scratch on the UNITY game engine. We succeeded to enhance its function owing to the UNITY, such as multi-platform, availability of CG character data circulated on UNITY community, capability of applying T2V method to game development and more.

Ämnesord

TEKNIK OCH TEKNOLOGIER  -- Elektroteknik och elektronik -- Datorsystem (hsv//swe)
ENGINEERING AND TECHNOLOGY  -- Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering -- Computer Systems (hsv//eng)

Nyckelord

T2V
TVML
Computer graphics
Video production
Datavetenskap
Computer Science

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kon (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy