Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-226828" >
Discipline-based st...
Discipline-based staff development courses to promote a sustainable SOTL environment : An example from science and engineering at Uppsala University
-
- Berglund, Anders (författare)
- Uppsala universitet,Datavetenskapens didaktik,UpCERG
-
- Andersson, Staffan, 1969- (författare)
- Uppsala universitet,Fysikundervisningens didaktik
-
- Elmgren, Maja (författare)
- Uppsala universitet,Institutionen för kemi - Ångström
-
visa fler...
-
- Pears, Arnold (författare)
- Uppsala universitet,Datavetenskapens didaktik,UpCERG
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- London, UK : International Consortium for Educational Development, 2014
- 2014
- Engelska.
-
Ingår i: Proc. ICED 2014. - London, UK : International Consortium for Educational Development. ; , s. 392-392
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- Discipline-based courses are a part of the strategic educational development at the Faculty of Science and Technology, Uppsala University, Sweden. A factor contributing to the success of these courses is that the instructors are colleagues, sharing competence and interest in the disciplinse. This, as well as a strong research foundation, establishes the relevance and legitimacy of the courses.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- Physics with specialization in Physics Education
- Fysik med inriktning mot fysikens didaktik
- Datavetenskap med inriktning mot datavetenskapens didaktik
- Computer Science with specialization in Computer Science Education Research
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)