Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-274621" >
Breaking ground and...
Breaking ground and building bridges : a critical reflection on student-faculty partnerships in academic development
-
- Barrineau, Susanna (författare)
- Uppsala universitet,Avdelningen för kvalitetsutveckling
-
- Schnaas, Ulrike (författare)
- Uppsala universitet,Avdelningen för kvalitetsutveckling
-
- Engström, Alexis (författare)
- Uppsala universitet,Avdelningen för kvalitetsutveckling
-
visa fler...
-
- Härlin, Fredrik (författare)
- Uppsala universitet,Avdelningen för kvalitetsutveckling
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: International journal for academic development. - 1360-144X .- 1470-1324. ; 21:1, s. 79-83
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- The ‘Continuous Development of Active Student Participation’ at Uppsala University is a co-led project between students and academic developers. The group has forged a new kind of student–faculty partnership within academic development. Teaming academic developers with students to work together on improving higher education pedagogy is a critical aspect in this work as both perspectives are valuable and necessary in creating a learning practice that is valid for students and teachers alike. There is significant potential for this model to be implemented by universities elsewhere.
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas