SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-449921"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-449921" > Political Marketing :

  • Kjellberg, HansStockholm School of Economics, Sweden (författare)

Political Marketing : Multiple Values, Performativities and Modes of Engaging

  • Artikel/kapitelEngelska2014

Förlag, utgivningsår, omfång ...

  • Routledge,2014
  • printrdacarrier

Nummerbeteckningar

  • LIBRIS-ID:oai:DiVA.org:uu-449921
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-449921URI
  • https://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-109629URI

Kompletterande språkuppgifter

  • Språk:engelska

Ingår i deldatabas

Klassifikation

  • Ämneskategori:vet swepub-contenttype
  • Ämneskategori:kap swepub-publicationtype

Ämnesord och genrebeteckningar

Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)

  • Helgesson, Claes-Fredrik,1964-Linköpings universitet,Tema teknik och social förändring,Filosofiska fakulteten,ValueS(Swepub:liu)clahe07 (författare)
  • Stockholm School of Economics, SwedenTema teknik och social förändring (creator_code:org_t)

Sammanhörande titlar

  • Ingår i:The limits of performativity: Routledge9780415730358

Internetlänk

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy