Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-48196" >
Five myths of asses...
Five myths of assessment
-
- Daniels, Mats (författare)
- Uppsala universitet,Institutionen för informationsteknologi,Datorteknik,UpCERG
-
- Berglund, Anders (författare)
- Uppsala universitet,Institutionen för informationsteknologi,Datorteknik,UpCERG
-
- Pears, Arnold (författare)
- Uppsala universitet,Institutionen för informationsteknologi,Datorteknik,UpCERG
-
visa fler...
-
Fincher, Sally (författare)
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2004
- 2004
- Engelska.
-
Ingår i: Australian Computer Science Communication. ; 26:5, s. 57-61
- Relaterad länk:
-
http://www.it.uu.se/...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- This paper describes some issues concerning assessment and the corresponding motivation for students to work in a desired manner. The issues came from studying assessment in the Runestone project, but are, as we see them, of general interest. Our findings illustrate the need to not take the effects of assessment, nor what it measures, for granted. It is our intention to promote Computer Science Education research as an essential area for improving our education, in this case by exposing myths about assessment as myths.
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas