Sökning: onr:"swepub:oai:DiVA.org:uu-81819" >
Mot en ökad helhets...
Mot en ökad helhetssyn? : Strukturering av samlad skoldag i en integrerad skola-fritidshemsenhet
-
- Calander, Finn, 1950- (författare)
- Uppsala universitet,Pedagogiska institutionen,Institutionen för utbildning, kultur och medier,UTKIK
-
(creator_code:org_t)
- Uppsala : Pedagogiska institutionen, Univ, 1997
- 1997
- Svenska.
-
Ingår i: Utbildning: kultur – interaktion – karriär. - Uppsala : Pedagogiska institutionen, Univ. ; , s. 31-48
- Relaterad länk:
-
https://urn.kb.se/re...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Nyckelord
- fritidspedagoger
- lärare
- fritidshem
- skola
- samverkan
- strukturering
- Education
- Pedagogik
- pedagogik
- Education
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas