Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/104747" >
Driving Pleasure: A...
Driving Pleasure: A Key Concept in Swedish Car Culture
-
- Hagman, Olle, 1952 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Sociologiska institutionen. Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier,Department of Sociology. Science and Technology Studies
-
Göteborgs universitet Sociologiska institutionen Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier (creator_code:org_t)
- 2010
- 2010
- Engelska.
-
Ingår i: Mobilities. ; 5:1, s. 25-39
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- HUMANIORA -- Annan humaniora -- Etnologi (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Other Humanities -- Ethnology (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Sociologi -- Socialantropologi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Sociology -- Social Anthropology (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Sociologi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Sociology (hsv//eng)
Nyckelord
- transport
- bilism
- bilsamhälle
- bilkultur
- bilreklam
- motorpress
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas