Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/114123" >
Tourism as a mixed ...
Tourism as a mixed industry: Differences between private, public and not-for-profit festivals.
-
- Andersson, Tommy D., 1947 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
- Getz, Donald, 1949 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
-
(creator_code:org_t)
- 2009
- 2009
- Engelska.
-
Ingår i: Tourism Management. ; 30:6, s. 847-856
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- art (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas