SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/117464"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/117464" > Volvo vs. Geely – A...

Volvo vs. Geely – A Study of Brand Marriage Issues

Ossiansson, Eva, 1965 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
Hausenkamph, Tobias, 1985 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
Sjöstrand, Daniel, 1985 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
 (creator_code:org_t)
2009
Engelska.
  • Rapport (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
rap (ämneskategori)

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy