SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/118776"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/118776" > A relational, indir...

A relational, indirect, meso-level approach to CSCL design in the next decade

Jones, Chris (författare)
Dirckinck-Holmfeld, Lone (författare)
Lindström, Berner, 1947 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för pedagogik och didaktik, enheten för Lärande och undervisning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Education, Learning and Teaching Unit
 (creator_code:org_t)
2006
2006
Engelska.
Ingår i: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning. ; 1:1, s. 35-56
  • Tidskriftsartikel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)

Nyckelord

Networked learning

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
art (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Jones, Chris
Dirckinck-Holmfe ...
Lindström, Berne ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Utbildningsveten ...
och Pedagogik
Artiklar i publikationen
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy