Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/123204" >
Det skrivna ordet. ...
Det skrivna ordet. Tidningar som plattformar och varumärken
-
- Bergström, Annika, 1964 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG),Department of Journalism, Media and Communication (JMG),Inst för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs universitet
-
- Sternvik, Josefine, 1975 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG),Department of Journalism, Media and Communication (JMG),Inst för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs universitet
-
- Wadbring, Ingela, 1964 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för journalistik, medier och kommunikation (JMG),Department of Journalism, Media and Communication (JMG),Inst för journalistik, medier och kommunikation, Göteborgs universitet
-
(creator_code:org_t)
- Göteborg : University of Gothenburg, 2010
- 2010
- Svenska.
-
Ingår i: Mediesverige 2010. Statistik och analys.. - Göteborg : University of Gothenburg.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
-
visa fler...
-
https://urn.kb.se/re...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas