Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/167135" >
At the crossroads b...
At the crossroads between ”scientific excellence” and ”practice-relevant science”: Epistemic tensions in the Doctoral School.
-
- Bergviken Rensfeldt, Annika, 1969 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
- Foss Lindblad, Rita, 1953 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
-
(creator_code:org_t)
- 2012
- 2012
- Engelska.
-
Ingår i: Paper for Academic demarcations: Disciplines and interdisciplinarity, University of Oslo, September 13-14, Oslo, Norway.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Tvärvetenskapliga studier inom samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Social Sciences Interdisciplinary (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Nyckelord
- PhD Education Epistemic tension Disciplinarity
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)