SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/187497"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/187497" > Making sense of con...

Making sense of consumption - an introduction

Hansson, Lena, 1968 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Centrum för konsumtionsvetenskap (CFK),Centre for Consumer Science
 (creator_code:org_t)
Göteborg : Centre for Consumer Science, University of Gothenburg, 2013
2013
Engelska.
Ingår i: Making sense of consumption. Selections from the 2nd Nordic Conference on Consumer Research 2012. - Göteborg : Centre for Consumer Science, University of Gothenburg. - 9789197464260 ; , s. 11-21
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

making sense
consumption

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Hansson, Lena, 1 ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
Making sense of ...
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy