SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/240257"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/240257" > Branding Various-Si...

Branding Various-Sized Destinations – A study of Millenials Attitudes

Brorström, Sara, 1982 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Gothenburg Research Institute (GRI)
Parment, Anders (författare)
 (creator_code:org_t)
IGI Global, 2016
2016
Engelska.
Ingår i: Global place branding campaigns across cities, regions, and nations / Ahmet Bayraktar and Can Uslay, editors.. - : IGI Global. - 9781522505761 ; , s. 199-228
  • Bokkapitel (refereegranskat)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Statsvetenskap -- Studier av offentlig förvaltning (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Political Science -- Public Administration Studies (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)
SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business (hsv//eng)

Nyckelord

Place branding
local governments
millenials

Publikations- och innehållstyp

ref (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy