Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/241405" >
Instruction, reflec...
Instruction, reflection and professional interaction: Post- scenario debriefings in simulation-based medical team training
-
- Johansson, Elin, 1978 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Communication and Learning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
-
- Lindwall, Oskar, 1974 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Communication and Learning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
-
- Rystedt, Hans, 1951 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Department of Education, Communication and Learning,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS)
-
(creator_code:org_t)
- 2016
- 2016
- Engelska.
-
Ingår i: Interactional Competences in Institutional Practices.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Medie- och kommunikationsvetenskap -- Mänsklig interaktion med IKT (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Media and Communications -- Human Aspects of ICT (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)