SwePub
Sök i LIBRIS databas

  Utökad sökning

onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/241712"
 

Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/241712" > Win, Earn, Gain: Ga...

Win, Earn, Gain: Gamification in the History of Retailing

Cochoy, Franck, 1964 (författare)
Hagberg, Johan, 1973 (författare)
Gothenburg University,Göteborgs universitet,Centre for Retailing,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
 (creator_code:org_t)
London & New York : Routledge, 2016
2016
Engelska.
Ingår i: The Business of Gamification: A Critical Analysis, edited by Dymek, Mikolaj and Zackariasson, Peter. - London & New York : Routledge. - 9781138824164 ; , s. 81-98
  • Bokkapitel (övrigt vetenskapligt/konstnärligt)
Ämnesord
Stäng  

Ämnesord

SAMHÄLLSVETENSKAP  -- Ekonomi och näringsliv -- Företagsekonomi (hsv//swe)
SOCIAL SCIENCES  -- Economics and Business -- Business Administration (hsv//eng)

Nyckelord

Gamification
Retailing
Win
Earn
Gain

Publikations- och innehållstyp

vet (ämneskategori)
kap (ämneskategori)

Hitta via bibliotek

Till lärosätets databas

Hitta mer i SwePub

Av författaren/redakt...
Cochoy, Franck, ...
Hagberg, Johan, ...
Om ämnet
SAMHÄLLSVETENSKAP
SAMHÄLLSVETENSKA ...
och Ekonomi och näri ...
och Företagsekonomi
Artiklar i publikationen
The Business of ...
Av lärosätet
Göteborgs universitet

Sök utanför SwePub

Kungliga biblioteket hanterar dina personuppgifter i enlighet med EU:s dataskyddsförordning (2018), GDPR. Läs mer om hur det funkar här.
Så här hanterar KB dina uppgifter vid användning av denna tjänst.

 
pil uppåt Stäng

Kopiera och spara länken för att återkomma till aktuell vy