Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/248240" >
Re-metaphorizing Te...
Re-metaphorizing Teaching and Learning in Early Childhood Education Beyond the Instruction - Social Fostering Divide.
-
- Pramling, Niklas, 1973 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Linnécentret for forskning om lärande (LinCS),Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,The Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction, and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS),Department of Education, Communication and Learning
-
- Doverborg, Elisabet, 1947 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
- Pramling Samuelsson, Ingrid, 1946 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
(creator_code:org_t)
- 2016-10-22
- 2017
- Engelska.
-
Ingår i: In C. Ringsmose & G. Kragh-Müller (Eds.), Nordic Social Pedagogical Approach to Early Years. - Dordrecht, the Netherlands : Springer. - 9783319425559 ; , s. 205-218
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
-
visa fler...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Lärande (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Learning (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Nyckelord
- preschool
- social fostering
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas