Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/284061" >
Languages, Attitude...
Languages, Attitudes and Identity - Exploring Young Learners’ Engagement in Out-of-School Language Use
-
- Bylund, Jasmine, 1982 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik och specialpedagogik,Department of Education and Special Education
-
(creator_code:org_t)
- 2019
- 2019
- Engelska.
-
Ingår i: EuroSLA29. The 29th Conference of the European Second Language Association. August 28-31, Lund, Sweden. Book of abstracts, s. 30.
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Språk och litteratur -- Jämförande språkvetenskap och allmän lingvistik (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Languages and Literature -- General Language Studies and Linguistics (hsv//eng)
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Didaktik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Didactics (hsv//eng)
Nyckelord
- Out-of-school language
- extramural English (EE)
- multilingual
- young learners
- SLA
- learner attitudes
- identity
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kon (ämneskategori)