Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/290294" >
The influence of ge...
-
Hauff Carlsson, Jeanette,1965Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group
(författare)
The influence of gender on the choice of education: the mediating effect of interest in statistics
- Artikel/kapitelEngelska2020
Förlag, utgivningsår, omfång ...
Nummerbeteckningar
-
LIBRIS-ID:oai:gup.ub.gu.se/290294
-
https://gup.ub.gu.se/publication/290294URI
-
https://doi.org/10.1108/JIEB-07-2019-0032DOI
Kompletterande språkuppgifter
Ingår i deldatabas
Klassifikation
-
Ämneskategori:ref swepub-contenttype
-
Ämneskategori:art swepub-publicationtype
Anmärkningar
-
The purpose of this paper is to verify the existence of a gender unbalance regarding choice of quantitatively oriented masters’ programs at a business school. The aim, further, is to analyze variables potentially affecting this unbalance: interest in quantitative matters, perceived competence regarding quantitative subjects and measures of quantitative knowledge.
Ämnesord och genrebeteckningar
Biuppslag (personer, institutioner, konferenser, titlar ...)
-
Nilsson, Jonas,1978Gothenburg University,Göteborgs universitet,Företagsekonomiska institutionen, Marknadsföring,Department of Business Administration, Marketing Group(Swepub:gu)xnjona
(författare)
-
Göteborgs universitetFöretagsekonomiska institutionen, Marknadsföring
(creator_code:org_t)
Sammanhörande titlar
-
Ingår i:Journal of International Education in Business13:1, s. 87-1051649-49462044-4575
Internetlänk
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas