Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/294683" >
The Magical Fruits:...
The Magical Fruits: Establishing a Narrative Play Frame for Mutual Problem Solving
-
- Pramling, Niklas, 1973 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
- Wallerstedt, Cecilia, 1976 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
- Lagerlöf, P. (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
visa fler...
-
- Björklund, C. (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
- Kultti, A. (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
Palmér, H. (författare)
-
Magnusson, M. (författare)
-
Thulin, S. (författare)
-
Jonsson, A. (författare)
-
- Pramling Samuelsson, Ingrid, 1946 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Institutionen för pedagogik, kommunikation och lärande,Department of Education, Communication and Learning
-
visa färre...
-
(creator_code:org_t)
- 2019-05-08
- 2019
- Engelska.
-
Ingår i: Play-Responsive Teaching in Early Childhood Education. - Cham : Springer. - 2468-8746. - 9783030159580 ; , s. 137-151
- Relaterad länk:
-
https://link.springe...
-
visa fler...
-
https://gup.ub.gu.se...
-
https://doi.org/10.1...
-
visa färre...
Abstract
Ämnesord
Stäng
- In this chapter, we analyze a prolonged activity from initiation to conclusion, focusing on (i) how the teacher establishes a narrative, imaginary, frame for the activity, (ii) how children participate and contribute to this activity, (iii) what didaktikal challenges are actualized and what support the children are given in the activity, including what contents are constituted, and (iv) what the implications of the activity are for children’s development. © 2019, The Author(s).
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Utbildningsvetenskap -- Pedagogik (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Educational Sciences -- Pedagogy (hsv//eng)
Publikations- och innehållstyp
- ref (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas