Sökning: onr:"swepub:oai:gup.ub.gu.se/60372" >
The Swedishness of ...
The Swedishness of Cars in Sweden: A Study of How Central Values in Swedish Culture Are Expressed in Automobile Advertising
-
- Hagman, Olle, 1952 (författare)
- Gothenburg University,Göteborgs universitet,Sociologiska institutionen. Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier,Department of Sociology. Science and Technology Studies
-
Göteborgs universitet Sociologiska institutionen Avdelningen för teknik- och vetenskapsstudier (creator_code:org_t)
- Bryssel : ECSC, 1994
- 1994
- Engelska.
-
Ingår i: The Car and its Environments. The Past, Present and Future of the Motorcar in Europe, Red.: Knut Holtan Sørensen. - Bryssel : ECSC. - 2872631380 ; , s. 93-114
- Relaterad länk:
-
https://gup.ub.gu.se...
Ämnesord
Stäng
Ämnesord
- SAMHÄLLSVETENSKAP -- Annan samhällsvetenskap -- Övrig annan samhällsvetenskap (hsv//swe)
- SOCIAL SCIENCES -- Other Social Sciences -- Other Social Sciences not elsewhere specified (hsv//eng)
- HUMANIORA -- Annan humaniora -- Övrig annan humaniora (hsv//swe)
- HUMANITIES -- Other Humanities -- Other Humanities not elsewhere specified (hsv//eng)
Nyckelord
- Traffic
- transport
- automobile
Publikations- och innehållstyp
- vet (ämneskategori)
- kap (ämneskategori)
Hitta via bibliotek
Till lärosätets databas